ارسال و دریافت پیامک
قوانین استفاده از سامانه ها |
*** براي استفاده از سامانه هاي ارسال پيامك قوانيني وضع مشخص شده است كه اهم آنها در زير بيانگردید از شما كاربران ميخواهيم با مطاله دقيق آنها هنگام استفاده از سامانه خود اين قوانين را لحاظ فرماييد.این قوانين بايد در ارسال و دريافت پيامک از طريق اين سرويس رعايت شود و عضويت و ادامه استفاده از اين سامانه به معناي قبول اين قوانين است.
دقت نماييد کليه پيامک هاي ارسال شما تحت کنترل دقيق سيستم مانيتورينگ ميباشد و از آنجايي که اين سامانه جهت اطلاع رساني ، تبليغات و موارد اينچنين طراحي شده هرگونه پيامک با محتواي ذيل جرم محسوب شده و در صورت مشاهده سريعا مسدود خواهد شد و هيچ گونه هزينه عودت نــــــــــمي گردد.
-
کاربران نباید از عناوین اشتباه و گمراه کننده استفاده نمايند.
-
مسئولیت متن و محتوای پیام های ارسالی به عهده کاربران می باشد.
-
محتوی پیام ارسالی می بایست با هر یک از اصول پنجگانه زیر مطابقت داشته باشد.
-
الف: با اصول و مبانی دین اسلام و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مغایرت نداشته باشد.
-
ب: باعث تشویش اذهان عمومی نگردد.
-
پ: مخل نظم و آرامش حاکم بر جامعه نباشد.
-
ت: با سیاستهای فرهنگی اجتماعی و اقتصادی کشور مغایرت نداشته باشد.
-
ث: در صورت هرگونه شکایت از سوی دریافت کنندگان پیام کوتاه مبنی بردریافت پیام های غیر مرتبط با زمینه کاری و ایجاد مزاحمت و... درمرحله اول تذکر و مسدود شدن موقت سامانه ارسال پيامك و در صورت تکرار و یا هرگونه پیگیری و شکایت از سوی دریافت کنندگان پیام کوتاه ، سامانه ارسال پیامك به صورت دائمی قطع و کاربر موظف به جبران کلیه خسارت ها و پرداخت جریمه تعیین شده از طرف قانون می باشد.
- ج: کليه پيامک ها با محتواي غير اخلاقي ، توهين ، شوخي ، جوک ، اعلام برنده شدن يا ارائه جايزه ، سرکار گذاشتن از طريق پيامک (حتي دوستان و آشنايان)، اخاذي ، ارسال پيامک از طرف بانک يا اپراتور ها ( همراه اول و ايرانسل ) ، و ارسال هرگونه پيامک که به نحوي فرستنده در آن مشخص نباشد
-
كاربران موظف به رعايت ضوابط، استانداردها و دستورالعملهاي ابلاغي از سوي شركت ارتباطات سيار ميباشند.
-
كاربران متعهد ميباشند كليه قوانين مصوبه كه ممكن است در آينده براي ارسال پيامهاي ناخواسته وضع گردد اجرا نمايند.
-
شركت متعهد ميگردد در حفظ كليه اطلاعات ذخيره شده در سامانه هاي ارسال پيامك كاربران خود نهايت حسن امانت داري را بجاي بياورد.
-
شركت وظیفه ارسال پيامك ها به مخابرات را به عهده دارد و برای اطلاع از این مورد برای هر پیامك ارسالی کد رهگیری خاصي از طرف مخابرات به هر پیامك شما اختصاص داده ميشود. لذا مسئولیت ارسال شدن پیام بعد از رسیدن به مخابرات و دریافت کد رهگیری، از عهده این شركت خارج و در اختیار مخابرات می باشد.
-
شركت مي تواند در صورت لزوم و يا بنا به درخواست مراجع قانوني و مطابق با ضوابط، نسبت به آشكار نمودن پيامها و يا مسدود نمودن آنها قبل از ارسال به مخاطبان اقدام نمايد.
- در صورت تغيير در قیمت تعرفهها از طرف اپراتورها، شركت اين تغییرات را برای كاربران خود اطلاع رساني و اعمال مي نمايد.
- مشخصات کاربري شما بايستي دقيقا با مشخصات اصلي شما در قسمت پروفايل يکسان باشد: نام و نام خانوادگي-کد ملي – شماره موبايل ، شماره ثابت ،کدپستي و نشاني پستي و..
- کليه پيامک در حوزه پزشکي ، پيراپزشکي ، دارويي ، آرايشي - بهداشتي ، ترک اعتياد و... بدون مجوز رسمي از وزارت بهداشت و نامه کتبي از سازمان نظام پزشکي کشور.
- ارائه تسهيلات و وام هاي بانکي ، خريد و فروش فيش حج ، تور هاي داخلي و خارجي بدون مجوز
- با توجه به دستورالعمل روابط عمومي شرکت مخابرات ايران، ارسال پيامک تبليغاتي پس از 21 شب ممنوع مي باشد و در صورت عدم رعايت مورد مذکور، پس از يکبار تذکر از جانب مديريت سامانه و تکرار ارسال پس از ساعت 21 پنل کاربري شما بسته خواهد شد.
-
بدليل فيلترينگ شديد مخابرات کاربر موظف است قبل از ارسال پيام انبوه يکبار به صورت تست متن مورد نظر را بر روي گوشي همراه خود (همراه اول) ارسال نموده و از رسيدن آن به گوشي اطمينان حاصل فرمايد. در صورت فيلتر شدن پيام ها اين سامانه مسئوليتي بر عهده نمي گيرد.
- استفاده کننده ميبايد پاسخگوي مشتريان خود و پذيراي مسؤليتهاي مشتريمداري باشد.
- شما موظف هستيد به طور مرتب براي مشاهده تغييرات قوانين و مقررات به اين صفحه مراجعه نماييد و به مفاد آن عمل نماييد.